brendiranje-skrleta-mUdruga Moslavačka vinska cesta potpisala je sa partnerima Sporazum o nastavku projekta brandiranja Škrleta.

U okviru susreta predstavljena je i markica branda Škrlet, autohtone sorte vina, a koja predstavlja žutog ovneka. Žuti ovnek je naime staro ime za Škrlet, a njegov je grozd ovnolikog oblika što je bilo temelj ideji zaštitnog znaka. Vizualni identitet Škrleta treba doprinijeti njegovoj prepoznatljivoti te kupcima biti jamac kvalitete i izvornosti.
„Markicu Škrleta ove će godine dobiti svi proizvođači ove sorte koji zadovoljavaju propisanu kvalitetu"- najavio je Mislav Kašner, predsjednik Udruge Moslavačka vinska cesta. Kako je istaknuo govoreći o radu Udruge u proteklom razdoblju, Udruga se predstavila na više od deset sajmova u zemlji i inozemstvu na kojima je preko 50.000 ljudi imalo priliku kušati Škrlet.brendiranje-skrleta-3

 

Podsjećamo, vinari u Moslavini okupljeni u Udruzi vinograda i voćara Lujo Miklaužić Kutina su prije 20 godina započeli projekt oživljavanja i revitalizacije ove zaboravljene sorte pokretanjem Izložbe izvornih sorti MoslaVINA te su prije 14 godina pokrenuli projekt klonske selekcije Škrleta. Klonska selekcija Škrleta je na završetku i u tom projektu su postavljeni standardi za Škrlet odnjegovan u Moslavini pa se tako danas govori o Škrletu kao autohtonoj sorti Moslavine.
Nova markica branda Škrlet bit će i službeno predstavljena na izložbi MoslaVINA, jedinoj hrvatskoj izložbi autohtonih sorti koja se ovog vikenda održava u Vinskom dvoru u Kutini.brendiranje-skrleta-1
Partneri u projektu brandiranja Škrleta, potpisnici ovog Sporazuma su Udruga Moslavačka vinska cesta, Sisačko-moslavačka županija, gradovi Kutina, Petrinja, Sisak, Glina, Hrvatska Kostajnica, Općina Popovača, Udruženje obrtnika Kutina, Udruženje obrtnika Kutina, Hrvatska gospodarska komora Sisak te Obrtnička komora Sisačko-moslavačke županije. U ime Općine Popovača Sporazum je potpisao načelnik Josip Mišković.