brendiranje-skrleta-mPredsjednik Udruge Moslavačka vinska cesta Mislav Kašner, županica Marina Lovrić Merzel, predstavnici HGK- Županijske komore Sisak odnosno Obrtničke komore SMŽ  te čelnici gradova i općina uključenih u projekt, potpisali su danas Sporazum o partnerstvu u realizaciji projekta "Brendiranje škrleta". U ime Općine Popovača Sporazum je potpisao načelnik Josip Mišković.

"Škrlet je izvorna i prepoznatljiva sorta vina iz Moslavine, ali nedovoljno prepoznata izvan granica Moslavine. Ovim projektom želimo promovirati Škrlet jer je poseban i tako doprinijeti prepoznatljivosti tog našeg vina na tržištu"- rekao je predsjednik Udruge Moslavačka vinska cesta Mislav Kašner dodajući kako će se Škrlet najprije označiti oznakom 'Izvorno hrvatsko' Hrvatske gospodarske komore i napravit će se zajednička oznaka koja će se aplicirati na postojeće etikete proizvođača. "Tako proizvođači neće izgubiti identitet koji su gradili godinama, a potrošači će znati da kupuju kvalitetan Škrlet koji je na neki način certificiran"- napomenuo je Kašner.

brendiranje-skrleta1
Glavni uvjet za dobivanje etikete brenda Škrlet bit će kvaliteta vina i minimalno srebrna medalja sa Izložbe vina MoslaVINA Udruge Lujo Miklaužić u Kutini, jedine hrvatske izložbe vina izvornih sorti. Ovom prilikom Mislav Kašner je zahvalio županiji te gradovima i općinama koji su se uključili u projekt, istaknuvši kako u njegov uspjeh ne sumnja jer će u projektu sudjelovati i lokalne udruge vinogradara.brendiranje-skrleta2
"Naša je prepoznatljivost Škrlet i on zato ima svoje mjesto na tržištu. To je sigurno vino koje ima posebnu kvalitetu i mi smo po tom projektu, ovim Sporazumom danas, pilot projektom nasada kojeg imamo kod našeg vinara Miklaužića pokazali da zauzimamo jedno posebno mjesto u zajednici vinskih regija u Hrvatskoj"- naglasila je županica Marina Lovrić Merzel.
Načelnik Josip Mišković ovom je prilikom izrazio zadovoljstvo činjenicom da se najveći dio nasada škrleta nalazi upravo na području Općine Popovača koja će, kako je istaknuo, nastaviti podržavati projekt. Za njegovu provedbu Općina je osigurala sredstva u iznosu od 80.000 kuna. Polovica tog iznosa obročno će se isplatiti ove godine, a preostali dio sredstava kroz 2012. godinu.

brendiranje-skrleta4
S ciljem da na tržištu izađu prve certificirane sadnice škrleta, kao prve takve vrste u Hrvatskoj, Županija je nastavila znanstveno stručnu suradnju s Agronomskim fakultetom u Zagrebu na klonskoj selekciji autohtonog moslavačkog kultivara vinove loze – škrlet bijeli. Ukupna vrijednost projekta je dva milijuna kuna, u čemu Županija sudjeluje sa 60 posto iznosa.

brendiranje-skrleta3
Vinari će iz tog projekta nagodinu dobiti potpuno zdrave, od virusa slobodne certificirane sadnice Škrleta, koje odlikuje bolji rod i vino izuzetne kakvoće, a što je također iznimno važno u projektu brendiranja Škrleta. Nakon održavanja ovogodišnje izložbe MoslaVINA, najavljena je marketinška kampanja te prezentacija brenda Škrlet na sajmovima odnosno u medijima.

brendiranje-skrleta5